Vannak azok az emberek akik egyensúlyban nem ismernek lehetetlent. Ezek a triálosok. Biciklivel, motorral, mindegy, de lábletétel nélkül, állnak, megállnak, figuráznak és mindezt mindenféle elbaszott terepen. Ha kell 5 métert lefele, ha kell, akkor egy korláton a híd szélén, ha kell akkor 2 méter magasra álló helyből.
Az biztos, hogy valami nincs rendben velük, egyúttal az is biztos, hogy minden csontjukon volt már gipsz, de röntgen felvétel biztosan.
Gyerekkorom óta nézem a kerékpárosokat, állatok mind. Néha az Eurosporton elcsípek egy-egy közvetítést motoros triál versenyekről, tehát egy ideje már bennem van ez. Az MT-ről írtam korábban, hogy meg lehet vele állni lámpánál egész hosszú ideig lábletétel nélkül, próbáltam vele a lassú haladást, egyensúlyozást, de azért 285 önsúllyal nehéz. Itt egy példa, rendőrmotoros verseny lassú motorozás kategóriában.
És akkor nézzünk egy elmebeteg profit:
Folytatásképpen pedig nézzük meg miért a bejegyzés? Mert nézegetek ilyen gépeket. Mégse a 3 millás MT-t kéne a 300 kilójával elborítani, hanem mondjuk egy 80 kilós, alacsony építésű, erre a célra készült triál gépet.
Mondjuk ezt: 1997 Fantic Motor Section 250.
Főbb paraméterei: 250ccm, 80kg, 23LE, 200k HUF. Instantget.
Sajnos a gyártóról innen nem sokat tudni.
Nyár környékén ha lesz hasonló, akkor ennyi pénzt muszáj leszek elkölteni rá.